زمان جاری : شنبه 09 تیر 1403 - 4:23 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






coffeechi آفلاین



ارسال‌ها : 66
عضویت: 17 /9 /1396
تشکرها : 40
تشکر شده : 107
پاسخ : 1 RE خـطرناک ترین موجودات جهان 👀 😱



11- کوسه چین دار


اگر چه کوسه چین دار بیشتر به مار ماهی شبیه است تا کوسه، اما نترسی و خشونت آن‌ها بیشتر به کوسه‌ها نزدیک است. کوسه چین دار نیز مانند پسرعمو‌های خود حس شکار بسیار قوی داشته و از دندان‌های نیزه مانند خود برای گرفتن شکار و جلوگیری از فرار آن استفاده می‌کنند. این کوسه‌ها در عمق دریا‌ها زندگی کرده و این می‌تواند مایه آرامش خاطر بسیاری از انسان‌ها باشد. روبرو شدن با کوسه چین دار شاید آخرین باری باشد که از آب تنی لذت می‌برید.


12- قورباغه دارت طلایی



قورباغه دارت طلایی بسیار خطرناک است و برای نشان دادن قدرتش نیازی به حمله کردن نیز ندارد. پوست این نوع قورباغه دارای لایه‌ای از سمی مرگبار است که می‌تواند باعث مرگ ۱۰ انسان بالغ شود. در صورتی که کوچکترین تماسی با پوست این قورباغه داشته باشید باشید شما را یک فرد مرده دانست پس نگذارید پوست زیبای آن شما را گول بزند. جالب‌تر اینکه این قورباغه جثه‌ای به کوچکی یک سنجاق دارد و می‌توان آن‌ها را در سواحل اقیانوس آرام در کلمبیا پیدا کرد.


13- کفتار



کفتار‌هایی که در انیمیشن «شیر شاه» دیده اید نباید شما را به اشتباه بیندازند، زیرا این جانور به معنای واقعی کلمه وحشی و بیرحم است. به باور گوردون گرایس که یک کارشناس حیوانات است، بدترین نوع مردن تکه پاره شدن توسط یک گله کفتار است. کاری که کفتار‌ها با انسان یا طعمه‌های خود می‌کنند این است که در شرایطی که طعمه هنوز زنده است پوست و صورت او را دریده و شروع به خوردن آن می‌کنند. شما در حال فریاد کشیدن از ترس و درد هستید در حالی که کفتار‌ها از ناهار خوشمزه‌ای که می‌خورند خوشحالند و می‌خندند.


14- اختاپوس حلقه آبی



اختاپوس حلقه آبی ظاهری بسیار ترسناک دارد و به همان اندازه نیز مرگبار و خطرناک است. آن‌ها یک مکانیزم دفاعی بسیار قوی دارند و آن نوعی زهر است که بر روی سیستم عصبی تاثیر گذاشته و باعث از کار افتادن عضلات سیستم تنفسی می‌شود. در صورتی که توسط این نوع اختاپوس گزیده شوید خیلی سریع به تنفس مصنوعی نیاز خواهید داشت در غیر این صورت مرگ در اثر نرسیدن اکسیژن به بدن در انتظار شما خواهد بود.


15- ناوچه پرتغالی


این جانور نیز یکی دیگر از جانوران مرگبار دریایی است که هیچ وقت دوست نخواهید داشت با آن روبرو شوید. در گذشته ناوچه پرتغالی را از انواع شقایق دریایی می‌دانستند، اما اکنون مشخص شده که از هیدروزوا‌ها یا همان مرجانیان است که زهر بسیار مرگباری نیز دارد. در اثر گزش ناوچه پرتغالی یک تورم قرمز رنگ روی پوست ایجاد می‌شود و زهر به سیستم لنفاوی می‌رسد. در ادامه فرد دچار تب، تشنج و واکنش‌های شدید آلرژِیک می‌شود و درد ناشی از آن از دردناک‌ترین گزش‌ها توسط جانوران روی زمین به شمار می‌آید.


16- کروکودیل آب شور





کروکودیل آب شور از نوادگان خطرناک ترین، ترسناک‌ترین و مرگبارترین موجوداتی که پای در این کره خاکی گذاشته اند، یعنی دایناسورها، هستند. آن‌ها دچار تکامل شده و به شکارچیانی بسیار قدرتمند و مرگبار تبدیل شده اند که دیگر نیازی به تکامل‌های جدید برای زنده ماندن ندارند. آن‌ها می‌توانند بسیار سریع شنا کرده و در نمای باز خود را مخفی کنند و در یک لحظه حمله کرده و قربانی خود را شکار نمایند. آن‌ها قدرتمندترین آرواره را در میان جانوران دارند که از نیاکان پیش از تاریخ شان به آن‌ها رسیده است. آن‌ها حتی توان زندگی در آب شیرین را نیز دارند.


17- ماهی بادکنکی



ماهی بادکنکی سمی‌ترین مهره دار کره زمین است و تعجب آورتر این که یکی از غذا‌های خوشمزه ژاپنی با استفاده از گوشت این ماهی سمی تهیه می‌شود. اگر سوپ تهیه شده از این ماهی به خوبی پخته نشده یا به صورت خام خورده شود زهر آن می‌تواند براحتی باعث مرگ شود. با خوردن ماهی بادکنکی خوب پخته نشده یا خام، سم موجود در بدن این ماهی باعث از کار افتادن دیافراگم شده و در ادامه تنفس متوقف خواهد شد.


18- مار بومسلنگ




اگر چه مار بومسلنگ به اندازه مامبای سیاه خطرناک و مرگبار نیست، اما قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند آن را همردیف پسر عمویش قرار دهد. به آن‌ها به چشم یک دوست خجالتی نگاه کنید که در صورت تحریک شدن به اندازه کافی واکنشی سخت و غیرمنتظره نشان می‌دهند. مار بومسلنگ حیوان بسیار خجالتی است و معمولاً کاری به انسان ندارد، اما در صورتی که تحریک شود شما را پشیمان خواهد کرد. زهر این نوع مار دارای سم همو توکسین بوده که از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند. این بدین معناست که در صورت گزیده شده توسط این مار، تمامی رگ‌های درون بدن شما خونریزی کرده و مرگی بسیار آهسته، اما دردناک را تجربه خواهید کرد.


19- زنبور شاهین تارانتولا





زنبور شاهین تارانتولا از آن دسته زنبور‌های معمولی که هر روز می‌بینید نیست، زیرا همانطور که از نام آن پیداست از رتیل‌ها تغذیه می‌کند. رتیل‌ها خود موجودات بزرگ و سمی بوده و می‌توانند به خوبی از خود دفاع کنند پس می‌توان حدس زد که یک زنبور تارانتولا چه بلایی می‌تواند بر سر یک انسان بیاورد. این نوع زنبور سالانه باعث مرگ ده‌ها انسان در سراسر جهان می‌شود. زنبور شاهین تارانتولا ۵ سانتیمتر طول دارد و نیش آن حاوی سمی است که باعث فلج شدن قربانی شده و در ادامه زنبور قربانی خود را در حالی که زنده، اما فلج شده است به درون لانه می‌برد و تخمی در بدن او می‌کارد. این تخم سپس باز شده و به لارو تبدیل می‌شود و از درون قربانی را می‌خورد.


20- اژد‌های کومودو





وقتی که به واژه «اژدها» فکر می‌کنید خزنده‌ای بالدار با دم بلند، پوست فلس دار و نفسی آتشین به ذهن می‌آید، اما این نوع اژد‌ها با آنچه که در ذهن دارید متفاوت است. اژد‌های کومودور اگر چه به اندازه اژد‌های افسانه‌ای خطرناک نیست، اما هنوز هم می‌توان آن‌ها را خطرناک و مرگبار دانست. آن‌ها بدون واهمه هر چیزی که از گوشت و خون تشکیل شده باشد را طعمه خود قرار می‌دهند. هر اژد‌های کومودو نر بالغ به طور متوسط ۹۰ کیلوگرم وزن و ۹ فوت طول دارد. آن‌ها پرنده و حتی بوفالو شکار می‌کنند و بدون کوچکترین درنگی انسان را نیز می‌بلعند.


امضای کاربر :



جمعه 21 تیر 1398 - 13:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | خـطرناک ترین موجودات جهان 👀 😱 - پاسخ 1 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS